Oldalak

2013/01/08

22.rész - Te jó ég!

"Szédíteni 1000-ret szeretni 1-et!"
Egy csók, és minden megváltozik!

♪ Emily szemszöge ♪
-Hogy-hogy itt maradtatok?- értetlenkedtem.
-Hé nekem az unokatesóm.Érdekel mi van vele.- válaszolt először Niall.
-Mióta?- ugrott fel egy oktávval a hangom.
-Mi bajod?- nézett rám mérges fejjel.
-Persze, pont téged érdekel, hogy mi van Amy-vel...- forgattam a szemeim.
-Na jó...- fújta ki a levegőt.- Az a bajod amire gondolok?- nézett rám.
-Honnan tudjam mire gondolsz?Mi vagyok én?Gondolatolvasó?- értetlenkedtem.
-A csókra gondoltam, basszus!
-Csók?- szólalt meg Harry.
-Hagyjuk...- válaszoltam.
-Szerintem is.- értett velem egyet Niall.
-Mindegy.- Harry.
-És te bongyorka?Miért maradtál?- kérdeztem tőle
-Először is.Soha többé ne hívj így!Másodszor pedig azért, mert Amy a barátnőm.- adott választ.
-Mióta?- emelte fel a fejét Niall.
-Úgy pár napja...- válaszolt.Aztán mindenki elhallgatott.
Nem tudtunk miről beszélni és hát a viszony egymás közt sem a legjobb.Niall-t megvetem amiért megcsalt, Harry pedig mostanában nagyon titokzatos...
Elég későre járt és én már hulla fáradt voltam.Összekulcsoltam a kezeimet, majd a székben kicsit kényelembe helyezkedve elaludtam.
[---]
Reggel Niall vállára hajtott fejjel ébredtem fel.Kinyitottam a szemem és egy hatalmasat ásítottam.
-Hé!Be ne kapj!Ha éhes vagy menj le a büfébe.- nevetett Harry.
-Neked is jó reggelt.- mosolyodtam el.- Bocsi, hogy rád dőltem.Nem volt szándékos.- fordultam Niall felé.
-Áh, semmi baj.Sokan mondták már, hogy kényelmes vagyok.- nevetett.
-Kérsz egy kávét?- érdeklődött bongyorka.
-Elfogadhatok.- mosolyogtam.
-Tessék.- adott a kezembe egy poharat.
-Köszi.- kortyoltam bele.- Amúgy, mióta vagytok fent?
-Én nem is igazán aludtam.Maximum 2 órát.Sétálgatni voltam addig.- adott választ először bongyorka.
-Én se aludtam sokat a horkolásod miatt.- forgatta a szemeit Nialler.
-Nem is horkolok!- szóltam rá.- Tudom, mert nem is tudok horkolni!Tavaly kiszedték az orrmandulámat...
-Nyugi, csak vicceltem.Nem tudom mit kapod így fel a vizet.- szólt vissza.
-Jó hagyjuk...- álltam fel és nyújtózkodtam egyet.- Van valami hír Amy-vel kapcsolatban?- érdeklődtem.
-Amint ki jön az orvos megtudod.- válaszolt Harry.
-Mi?Van bent egy orvos?És nem szóltatok?- értetlenkedtem.
-Nem voltál fent és nem akartunk felkelteni.- adott választ Niall.
-Nos...- jött ki a doktor úr Amy szobájából.- Már fent van és az állapota és sokkal jobb, mint tegnap.Sikerült stabilizálni így belehet menni hozzá, de csak egyesével!- közölte velünk a doki.
-Kimegy be először?- érdeklődött Harry.
-Mehetek én?- kérdeztem.
-Menj.- válaszolt Niall.
Odaadtam a kávémat bongyorkának, majd bementem barátnőmhöz.
-Szia Mily.- mosolyodott el.
-Szia.- léptem oda az ágya mellé.
-Szóval tudod...- hajtotta le a fejét.
-Miért nem mondtad el?Azt hittem legjobb barátnők vagyunk és megbízunk egymásban!- értetlenkedtem.
-Ezt senkinek se mondtam el!Nem akarom, hogy sajnáljanak az emberek, mert nem kell!Nincs miért!
-Ki mondta, hogy sajnálnálak te idióta?
-Kösz...- forgatta a szemeit.
-Jó, nem úgy értettem.De akkor is elmondhattad volna...
-Igen, tudom.Ne haragudj.- nézett rám.
-Nem haragszom.- mosolyodtam el.- Hogy érzed magad?- érdeklődtem.
*Harry szemszöge*
Kis időn belül Mily kijött majd Niall ment be Amy-hez.
-Na, mi van?- érdeklődtem Emily-től.
-Egész jól van.Gondolom a fájdalomcsillapítók miatt nem fáj semmije.- adott választ.
-Ja, értem.- mondtam.
Kicsit vártunk majd Niall is kijött.Én pedig bementem.
-Szia.- mosolyogtam rá.
-Szia.- mosolygott vissza.
-Hogy vagy?- érdeklődtem.
-Most, hogy látlak sokkal jobban.- vigyorodott el.
-Annyira imádlak.- nevettem.
-Tudom.- nevetett.
-Imádom mikor nevetsz.- mosolyogtam.
-Na ezt nem tudtam.
Odasétáltam és leültem mellé és megfogtam a kezét.
-Ez az egész leukémiás dolog...- kezdtem el.
-Igaz.- fejezett be.- Ugye te nem akarod leordítani a fejem, mert nem mondtam el?Mert Niall és Mily is azt csinálta.- nézett rám kiskutya szemekkel.
-Sose tenném.- mosolyogtam rá egy pillanatra.
-Na!Normálisan mosolyogj!- szólt rám
-Nem megy..Ha az a tudat van bennem, hogy elveszíthetlek.- csordult ki egy könnycseppem.Elkezdett folyni az arcomon, de az állam felett Amy lecsókolta.
-Nem fogsz.- csókolt meg.Kicsit feljebb ültem, majd átkaroltam és közelebb húztam magamhoz.
-Megígéred?- távolodtam el.
-Hát...mindent megteszek...
-Megígéred?- szakítottam félbe.Felsóhajtott.
-Megígérem.- ölelt át.
-Köszönöm.- suttogtam a fülébe.
Szorosan öleltük egymást pár percig, majd My megszólalt.
-Harry valamit el akarok mondani.- engedett el.Nyeltem egy nagyot, mert kicsit megijedtem.De aztán megnyugtatott folytató mondatával.- Szeretlek!
Elmosolyodtam.
-Én is szeretlek.- csókoltam meg.
[---]
Egy 10 perccel később ott hagytad Amy-t és kimentem a kórteremből.Ami lehet kár volt ugyan is Niall-t és Mily-t láttam meg csókolózni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése