Oldalak

2013/02/02

23.rész - Mit is érzek?

Kommentet kaphatok? Légyszi!
I'm sad, because I'm alone...
♪ Harry szemszöge ♪
Egy 10 perccel később ott hagytam Amy-t és kimentem a kórteremből.Ami lehet kár volt ugyan is Niall-t és Mily-t láttam meg csókolózni...
-Te jó ég!- csúszott ki a számon, mire szétugrottak.- Ez meg mi volt?- értetlenkedtem.Nem néztek rám, se egymásra.Mindketten a padlót tanulmányozták.- Skacok!- kiabáltam rájuk.
♪ Emily szemszöge ♪
Igazából én se tudom mi történt.Csak beszélgettünk arról ami történt velünk.
-Ez komplikált...- adott választ Niall.
-Az, hogy miért csókolóztatok?- kérdezte.
-Harry, egyikünk se tudja...- szólaltam meg.
-Valami csak történt!
-Beszélgettünk az elmúlt pár napról és csak megtörtént.- mondtam.
-Csak megtörtént?
-Egyáltalán, mit kötsz bele?Miért vagy így kiakadva?- értetlenkedett Niall.
-Mert Emily-nek Zayn a pasija!- válaszolt.
-De erről neki nem kell tudnia.- álltam oda bongyorka elé.
-Te most csak viccelsz.- mondta.- Mi tart vissza attól, hogy beköpjelek titeket?
-Tisztában vagy azzal a ténnyel, hogy a legjobb barátnőm a te csajod?- vigyorogtam rá.
-Még is mit akarsz tenni?- értetlenkedett.
-Oh, én semmit.De Amy lehet.- mutattam egy ezer wattos vigyort felé.
-Jó, hallgatok.- adta fel.Elmosolyodtam aztán Niall karjaiba ugrottam ő pedig mosolyogva megpörgetett.
-Na mi történt?- jelent meg Lou nevetve.
-Amy jól van?- érdeklődött Liam.
-Igen, persze.Ezért...van ez a, nagy öröm...- nyökögtem.
-Már megijedtem, hogy történt köztetek valami.De akkor megnyugodtam.- adott egy puszit az arcomra Zayn.
-Mi?Dehogy!Megörültél?- nevettem fel kínomban.
-Ne ennyire feltűnően.- suttogta oda nekem Niall.Bólintottam aprón, majd Zayn arcára egy puszit nyomtam.Rám mosolygott, majd elkapta a karom és arrébb húzott.
-Jól vagy?Olyan...sápadt vagy.- kérdezte és végig simított az arcomon.
-Jól vagyok, nyugi.- mosolyogtam rá.
-Ez biztos?Ha bármi baj van, nyugodtan elmondhatod.- karolta át a derekam.- Benned megbízhatsz!- csókolt meg.
Majd arra leszek figyelmes, hogy Amy nevetését hallom meg.Hirtelen odakaptam a fejem, és tényleg ott állt.Ott állt Harry mellett, és nevetett...
Olyan fura érzésem lett.Az irigységhez hasonlítható.Amy boldog.Beteg, de még is boldogabb, mint én.Mert ő  neki csak Harry van.
Végül is nekem is csak Zayn van.Ami az előbb volt, köztem és Niall között, olyan semmilyen sem volt...Legalább is nekem.Talán ez a csók azért kellett, hogy biztos legyek abban amiben vagyok.Én tényleg Zayn-t szeretem.Niall iránti érzésem megszűnt.
-Mily.- fordította az arcom maga elé.- Biztos minden rendben?- nézett a szemembe.
-Nem Zayn.Nincs minden rendben.- fújtam ki a levegőt.- Menjünk innen el, szeretnék mondani valamit.
-Itt is mondhatod.- mosolygott rám.
-Jó, oké...- vettem egy mély levegőt, majd lassan kifújtam.- Tudod, mielőtt megjöttetek.- kezdtem el.- Harry volt bent Amy-nél, addig mi Niall-el beszélgettünk.- álltam meg.
-Oké, és?- értetlenkedett.
-Az elmúlt pár napról beszélgettünk, aztán...nem is tudom, hogy de...csókolóztunk.- adtam választ, majd lehajtottam a fejem.
-Mit csináltatok??- szólalt meg idegesen.
-Zayn...- mondtam.Oldalra fordítottam a fejem és láttam, hogy Niall minket néz.
-Nem hiszem el, hogy ez tetted!- emelte fel a hangját.Niall szerintem meghallotta, mert elindult felénk.
-Kérlek, nyugodj meg!- tettem a kezem a vállára.
-Tényleg?Csak ennyit tudsz mondani?- szólt rám.
-Zayn, ne egy kórházba üvöltözz!- ért oda hozzánk Niall.
-Pont jókor jössz.- szólalt meg.- Igaz?- fordult felé.- Megcsókoltad?- kérdezte.
-Meg, de semmit se jelentet egyikünknek sem.Tovább léptünk...
-Tovább léptetek?Ha tovább léptetek volna, nem történt volna meg a csók!- szakította félbe Niall-t.- Te jó ég.Ha még őt szereted, akkor legalább ne hitesd el velem, hogy érzel irántam valamit!- fordult most felém.
-Nem szeretem Niall-t!Sosem szerettem!Zayn, basszus!Szerinted ha nem szeretlek akkor itt lennék?Ha nem szeretnélek már rég Seattle-ben lennék!- szóltam vissza.
-Oh, bocsáss meg, hogy visszatartottalak és nem hagytam, hogy Liam szívrohamot kapjon!- kiabált rám.
-Miért kapna szívrohamot?- értetlenkedtem.
-Mert szeret!Egy kisebb roham kapná el őt, ha megtudná, hogy elmész!
-Mit érdekelné, hogy elmegyek?Úgy el van foglalva Danielle-el, hogy mással alig törődik!- elegem lett, ezért elfutottam.
Még a folyosó végén hallottam Liam hangját, ahogy utánam kiabál.Nem érdekelt semmi és senki.
Kiértem az értem a kórházból, ott már sétáltam.
Lementem a partra.Igaz gyalog elég messze van, de én akkor is elsétáltam oda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése